Minione 19 lat to wiele sukcesów naszej Fundacji odmierzanych pomocą charytatywną dla dzieci, projektami grantowymi, współpracą z innymi organizacjami i otrzymanymi nagrodami. Dojrzewanie organizacji zbiegło się w czasie z decyzją fundatora, firmy Edipresse Polska, o sprzedaży Wydawnictwu Bauer swoich tytułów poradnikowych.

Fundacja będzie nadal wspierana przez Edipresse, zmieni jednak nazwę oraz logo, kontynuując swoją działalność i korzystając ze szczególnego wsparcia polki.pl – największego internetowego serwisu kobiecego w Polsce.

„Ustanowienie fundacji w 2000 roku wynikało z głębokiej potrzeby pracowników wydawnictwa i równocześnie chęci zagospodarowania kapitału społecznego czytelniczek naszych pism. Przez te wszystkie lata fundacja wrosła w naszą firmę. Pozostawienie fundacji pod skrzydłami fundatora otwiera nowe możliwości jej działań i równocześnie pozwala po blisko 20 latach ponownie zmierzyć się z misją i celami, dla których ją powołaliśmy.” – mówi Alicja Modzelewska-Warec, dyrektor generalna Edipresse Polska.

Przekonanie, że nie ma granic i wszystko jest możliwe zawsze przyświecało działaniom naszej fundacji. W swoich dotychczasowych projektach koncentrowaliśmy się na pokazaniu, jak niezwykłe są dzieci i jak, czasami w zwyczajny sposób, możemy zmieniać ich życie poprzez zachęcanie do stworzenia im domu, wspieranie ich w edukacji czy leczeniu. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że przez te wszystkie lata nasza misja była tak mocno wspierana przez liczne grono darczyńców, partnerów społecznych i biznesowych. Bliższa współpraca z serwisem polki.pl otwiera przed nami nowe możliwości i wierzmy, że przed nami kolejne inspirujące projekty społeczne.