Serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowym, charytatywnym wyzwaniu – #TestWzrokuChallenge! Akcja organizowana jest przez Grupę Essilor (Essilor Polonia, JZO i JAI KUDO) w ramach kampanii edukacyjnej Czas na Wzrok.

Społeczna izolacja wywołana pandemią, dała się we znaki wszystkim – a przede wszystkim dzieciom. Nie oszczędziła także ich oczu. Zdalna edukacja, godziny spędzane przy komputerze, nieprawidłowa postawa, złe oświetlenie, mała ilość naturalnego światła, brak aktywności na świeżym powietrzu – te wszystkie czynniki sprzyjają problemom z wyraźnym widzeniem u najmłodszych. Boleśnie odczuły to zwłaszcza te dzieci, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej i nad którymi opiekę otaczają takie organizacje jak SOS Wioski Dziecięce.

W 2018 i 2019 roku Grupa Essilor zorganizowała 2 biegi charytatywne, dzięki którym niemal 3 000 par okularów trafiło do potrzebujących dzieci. W tym roku – również nie rezygnujemy z pomagania! Akcję przenosimy jednak do świata wirtualnego i rozpoczynamy wyzwanie – #TestWzrokuChallenge!

Mechanizm jest prosty. My – badamy swój wzrok, a Grupa Essilor – funduje okulary dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych i rodzin zastępczych.

100 testów wzroku = 1 para okularów korekcyjnych dla dziecka

Jak działa #TestWzrokuChallenge?

  1. Wchodzimy na stronę www.czasnawzrok.pl
  2. Robimy krótki test swojego wzroku
  3. Następnie udostępniamy test w swoich social mediach, oznaczamy znajomych / firmy i zapraszamy ich do wzięcia udziału w wyzwaniu
  4. Pamiętajmy o hasztagu #TestWzrokuChallenge!

Akcję można wesprzeć na 2 sposoby:

  1. Zachęcacie Państwo swoich pracowników do wzięcia udziału w wyzwaniu (w załączeniu przesyłamy materiały promocyjne – propozycja posta, propozycja mailingu do pracowników, grafika z informacją o akcji oraz banner)
  2. Udostępniacie informację o akcji w swoich kanałach social mediowych i nominujecie kolejne firmy. Im więcej osób weźmie udział w naszej akcji, tym więcej par okularów korekcyjnych Grupa Essilor przekaże dzieciakom!

Mamy nadzieję, że dołączą Państwo do naszego wyzwania. Pomóżmy dzieciom zobaczyć lepszą przyszłość! 😊